Close Menu
Werving van nalatenschappen

Werving van nalatenschappen

Vele goede doelen en culturele organisaties maken naar tevredenheid gebruik van de diensten van Centrum Nalatenschappen op het gebied van nalatenschappenwerving. Met gerichte en doeltreffende wervingsstrategieën zet Centrum Nalatenschappen zich in voor het verkrijgen van gelden in de vorm van nalatenschappen. Op deze manier verzekeren wij organisaties van een belangrijke bron van inkomsten.

Houdt uw goede doel of culturele organisatie zich al bezig met de werving van nalatenschappen? Wij helpen u graag verder! We kunnen nalatenschappen voor u werven door middel van:

  • brieven en telemarketing;
  • ontwikkeling van websites;
  • advertentie in de brochure Wijzer Nalaten
  • nieuwsbrieven; en
  • huisbezoeken aan geïnteresseerden.

Gerichte en doeltreffende werving

Dankzij een jarenlange ervaring en expertise, is onze werving van nalatenschappen gericht en doeltreffend. Middelen worden efficiënt en op de juiste manier ingezet, zodat werving een maximaal resultaat oplevert voor uw goede doel.

Voor goede doelen doen wij regelmatig onderzoek naar de specifieke doelgroep en de dossiers van verkregen nalatenschappen. Hiermee brengen we in kaart wie de doelgroep van erflaters precies is, wat hen bezighoudt en wat hen beweegt om na te laten aan een bepaald goed doel. Onderzoek naar dossiers van verkregen nalatenschappen biedt waardevolle inzichten in de effectiviteit van werving. Dit geeft aanknopingspunten om wervingsbeleid te evalueren en eventueel bij te sturen.

Werving voor goede doelen

Nalatenschappenwerving door Centrum Nalatenschappen betekent werving richting de juiste doelgroep en op basis van de juiste strategie. Meer weten over werving van nalatenschappen voor uw goede doel? Neem dan contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden

Voor culturele organisaties, kijk ook eens op onze pagina over Laat Cultuur Doorleven